9 Mayıs 2014 Cuma

Heryer Seni Söyler

İnanıyorum ben geçmişimdeki umutları geleceğe taşımaya
Çünkü biliyorum, görmeden sevdim ben seni
Bir karşılık beklemedim her geçen ve her geçen günde
Ah edip de gönlünü almadığım bir kalp olmadı hiçbir zaman

Ama öyle ki, unutamadığım anlarım vardır hayatımda
Birincisi ilk kez sesini duyuşumdaki o haz
Diğeri ise seni o kokuşmuş mesafelere yollarken çektiğim çilem
Şimdi desen ki su oldum akıyorum kalbine
Tanıdığın en mutlu toprak parçası olurum bir anda

Hergün köşesini döndüğün o tel örgülü köşede gözlerim olsa keşke
Sabah sabah rüzgarda dalgalanan saçlarının kokusunu burnumda hissetsem
Ayak bastığın her taşta ellerim olsa keşke
Narin tenine dokunup ellerimi ısıtabilsem

İçtiğin her yudum suda karışabilsem keşke tüm kanına
Gördüğün her rüyada kurtarıcın olabilsem
Gözlerini her kamaştıran ışıkta güneşin gölgesi olsam keşke
Bir ateş böceği olsam, sessizce izlesem keşke seni her gece.