12 Temmuz 2014 Cumartesi

Tek ve Hür

Kendimce sebeplerim vardı Dünya'ya kendimi kaptırmamak için
Kulaklarımı tıkadım trafikteki arabaların kornalarına
Gözlerimi kapadım birbirine nefreti koklatan insanlara
Böylesi daha özgür oldu

Damarlarımda hangi fikir geziniyorsa o kanı geçirdim beynimden
Sıcaklığı tenimde değil kalbimde hissettim her zaman
Terim göğsümden değil gözlerimden aktı bu hayata
Böylesi daha asil oldu

Buzlu dondurma yediğim o günlere döndüm tekrar
Saklambaçı ne kadar da özlemişim
Keşke gitar çalmayı da öğrenseydim
Böylesi daha eğlenceli olurdu

Perdemin arasına sıkışan sinekle uğraşmadım hiç
Benim gibi onun da kendi yolunu bulmasını istedim
Yoluma hangi engel çıkarsa çıksın onu her zaman sevgimle tokatladım
Böylesi daha aşağılayıcı ve zevkli oldu

Her hissettiğim güzel ve kötü duyguda kendime şükrettim
Çünkü kararlarımın Tanrısı benim
Bence sen de denemelisin
Saçlarının altında yönettiğin bir evren var.