31 Aralık 2013 Salı

Hatırlanacak Unutulmuşluklar

Bir yaz günü tanımıştım seni, bir yaz günü koklamıştım kalbini.
Güneş kadar sıcak olan seni, güneşten çok sevdim o ellerini.
Bir yaz günü sevdim seni, bir yaz günü gördüm gözlerini.
Ateşinle kavurdun yüreğimi, feda ettim yoluna sözlerimi.

Baharı gördüm seninle, ilk olmayanı.
Yağmurda ıslandım seninle, son olmayanı.
Ayazda üşüdüm seninle, ellerin ellerimde.
Karda hayal ettim seni, nefesinle ısınırken.

Bir yıl geçirdim ben seninle.
Bir hayat değişti sayende.
Bir ömür adandı ömrüne.
İki insan bir oldu bizimle.

Evimin önündeki ağacın yaprakları yemyeşildi.
Bulutlar küsmüştü belki hiç ortalıkta yoktu.
Camımdan içeriye giren çocuk sesleri eksilmezdi.
Bak seninle mevsim değişti...

Şimdi yapraklar ölmüş.
Bulutlar tenlerimizi örtmüş.
Çocuklar rüzgardan kaçar olmuş.
Bak seninle mevsim değişti...

Yıllar geçsin seninle.
Arabalar eskisin.
Evler yıkılsın, yenileri yapılsın.
İnsanlar yaşlansın seninle.
Yeni bebekler doğsun.
Çiçekler hiç olmadığı kadar güzel açsın.
Özgür olalım, değişmeyen tek şey sevgimiz olsun.