2 Eylül 2014 Salı

Mavi Boyunlu Kadın

Sonbahar geldi yine...
Sessizliğin içindeki çığlıkları duyar gibiyim.
Yaprakların kıpırtısında güneşi hissedelim.
Kahverenginin tüm tonlarını kalbime kazıdım bu gece.

Sonbahar geldi yine...
Ellerimde birkaç papatya yaprağı.
Saçlarına dokunduğum kadar narin.
Kaybolup gittim ben bu gece.

Sonbahar geldi yine...
İçimde cennet kokan boynunun hasreti.
Siyahın kırmızıya olan aşkı gibi.
İçime çekiyorum yokluğunu bu gece.

Sonbahar geldi yine...
Saçlarındaki kızıllıkta yanıyor ellerim.
Yüzünde bulamadığım çizgilere gömsünler beni.
Yalnızlık hiç yakışmadı bize bu gece.

Sonbahar geldi yine...
Kulaklarımda kalbinin fısıltısı.
Bakma bana öyle sevecekmiş gibi.
İnanacağım yoksa yine bu gece.

Sonbahar geldi yine...
Kan revan içinde sayıklıyorum kokunu.
Neredesin gizemlerinde kaybolduğum ruhum.
Gel sana masal okuyayım bu gece.

Sonbahar geldi yine...
Adından başka hiçbirşey yok şimdi.
Kadere bıraktım seni bulmayı.
El ele tutuşup ağlayalım bu gece.